Dżokeje będą mogli Zabijać Czas i spróbują ograniczyć się do “zaledwie” Pięciu Żyć, a po wszystkim zostanie im jeszcze chwila na Krwawą Kąpiel – DEATHSPRINT 66 zadebiutuje z dziewięcioma trybami jednoosobowymi
Dzień dobry ze słonecznej Nowej Kaliforni w USA – jak zawsze nadajemy dla Was dzięki uprzejmości Bachman Media Network! Już zaledwie kilka tygodni dzieli nas od premiery najbardziej krwawego reality show tego roku – DEATHSPRINT 66, która nastąpi 12 września. Chcąc dać widzom przedsmak tego, co czeka na nich w nadchodzącej edycji show, przedstawiamy przegląd Odcinków (Episodes) stworzonych z myślą o emocjach osób preferujących solowe występy dżokejów.
Episodes to seria trybów PvE, które gwarantują możliwość zdobycia nagród poprzez udział w 3 lub 5-etapowych turniejach, zarówno solo jak i przeciwko przeciwnikom SI. Każdy z odcinków rozegra się naturalnie przy akompaniamencie morderczych wyzwań i epickich zwrotów akcji.
Wśród Odcinków znajdzie się między innymi Killing Time, w którym gracze rozpoczną wyścig z limitem 15 sekund i będą musieli zwiększać zapas czasu, zaliczając kolejne bramki oraz unikać bolesnych (i mało estetycznych) detonacji głowy. Dżokeje będą mogli sprawdzić się także w formacie Five Lives, w którym liczba dostępnych klonów jest ściśle ograniczona, a zajęcie któregokolwiek miejsca, poza pierwszym, oznacza porażkę. Najbardziej wyrywni biegacze będą mieli do dyspozycji także Bloodbath Circuits oraz Bloodbath Sprints, w których poziom trudności tras wzrasta za sprawą dodatkowych morderczych przeszkód, a dżokeje zapominają co oznacza fair-play. W tym przypadku awans do kolejnej rundy zapewnia wyłącznie wygrana.
DEATHSPRINT 66 zaoferuje w sumie dziewięć Odcinków, zaprojektowanych tak, aby rzucić wyzwanie nawet najszybszym dżokejom i wynieść ich umiejętności na jeszcze wyższy poziom. Więcej informacji o Episodes znajdziecie na oficjalnym blogu Secret Mode.
Jeśli nadal pozostajecie głodni wrażeń, sprawdźcie najnowszy, drugi odcinek serii Behind the Speed, w którym twórcy dzielą się spostrzeżeniami na temat tworzenia świata DEATHSPRINT 66: