Lenovo Polska publikuje reklamę stworzoną w całości przy użyciu AI

Wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w szeroko pojętej branży reklamowej to temat wzbudzający spore kontrowersje. Polski oddział firmy Lenovo zdecydował się niedawno przeprowadzić swego rodzaju eksperyment związany z tym tematem, czego efektem jest nowa reklama stworzona w całości przy użyciu AI.

Trwający niespełna minutę spot zatytułowany „To nie jest zwykła reklama Lenovo” powstał w ramach konkursu zorganizowanego przez Lenovo Polska, a jego autorką jest Ewa Zamłyńska, która za zdobycie pierwszego miejsca otrzymała laptop Lenovo Yoga Slim 7i Aura Edition. Przygotowana przez nią reklama promuje właśnie to urządzenie. Składa się ona z wygenerowanych z pomocą sztucznej inteligencji scen przedstawiających „Klub Nigdy Zrealizowanych”, do którego trafiają genialne pomysły, które przepadły przez brak odpowiednich narzędzi. Całość dopełnia głos lektora, prawdopodobnie również wygenerowany z pomocą AI.

Podziel się