Działający od 2013 roku, pierwszy w Polsce Brand Store firmy Samsung Electronics Polska będzie ponownie dostępny dla klientów już od 26 lipca. Klienci będą mieli możliwość jeszcze lepszego doświadczania produktów Samsung.
W kwietniu 2013 roku Samsung otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Był to jednocześnie pierwszy tego typu sklep w Europie Środkowej a także zarazem czwarty – po Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech – salon w Europie. Po 10 latach funkcjonowania firma zdecydowała się dokonać zmian, aby klienci mieli jak najlepsze doświadczenia z produktami Samsung.
W nowo zaprojektowanym Samsung Brand Store klienci będą mieli możliwość przetestowania i zakupienia najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek, akcesoriów, kart pamięci czy soundbarów oraz TV, a także zapoznać się z wachlarzem udogodnień, które niosą ze sobą inteligentne urządzenia połączone ze sobą w aplikacji Smart Things.
W Samsung Brand Store profesjonalni konsultanci pomogą wybrać sprzęt i zapewnią informacje niezbędne do zakupu. Doradcy zapewnią także wsparcie w postaci możliwości skonfigurowania urządzenia, przeniesienia danych, zabezpieczenia sprzętu szybką lub folią oraz obsługę serwisową na miejscu.
Operatorem warszawskiego Samsung Brand Store Westfield Arkadia jest firma Matrix Media.