Sterowniki Game Ready dla otwartych testów beta Diablo IV. Technika DLSS między innymi w Forza Horizon 5 oraz The Last of Us: Part I

W związku z rozpoczynającymi się już 24 marca otwartymi testami beta gry Diablo IV NVIDIA opublikowała dzisiaj nowe sterowniki Game Ready im dedykowane.

Sterowniki zostały również zoptymalizowane pod kątem nadchodzącej aktualizacji do Cyberpunk 2077 wprowadzającej tryb RT Overdrive, a także łatki dla Deceive Inc. ze wsparciem dla DLSS 2, aktualizacji Forza Horizon 5 z DLSS 3, premiery The Last of Us: Part I z DLSS 2, dostępnej w ramach wczesnego dostępu Smalland: Survive the Wilds z DLSS 2 oraz premiery Resident Evil 4.

Otwarta beta Diablo IV z DLSS 2, a wsparcie DLSS 3 na premierę

Wraz z rozpoczęciem otwartych testów beta Diablo IV gracze otrzymują usprawnienie w postaci techniki DLSS 2. Natomiast 6 czerwca, w dniu premiery gry, dodane zostanie wsparcie DLSS 3 dla graczy z kartami graficznymi GeForce RTX serii 40.

Michael Bukowski, Dyrektor Techniczny Diablo IV, Blizzard Entertainment:

Płynna rozgrywka w Diablo IV to priorytet dla naszej firmy. Jesteśmy zachwyceni wysoką liczbą klatek na sekundę w grze uruchomionej na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX z serii 40 i wykorzystujących technikę DLSS 3.

Tryb Ray Tracing: Overdrive w Cyberpunk 2077

Nowe sterowniki zapewnią również najwyższą jakość obrazu w Cyberpunk 2077, dzięki obsłudze nowego trybu Ray Tracing: Overdrive. Opcja ta zaoferuje wsparcie dla pełnego ray tracingu w grze, zwanego też path tracingiem.

Aktualizacja Cyberpunk 2077 jest zaplanowana na 11 kwietnia. NVIDIA współpracuje w tym zakresie ze studiem CD PROJEKT RED, aby jeszcze bardziej dopracować i ulepszyć tę technikę.

Forza Horizon 5 jeszcze szybsza dzięki DLSS 3 od 28 marca

Najwyżej oceniana gra wyścigowa w historii (zgodnie z OpenCritic) Forza Horizon 5 otrzyma aktualizację, która wprowadzi wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3 oraz NVIDIA Reflex. Z pomocą DLSS 3 będziemy mogli przekroczyć próg 120 kl./s. w rozdzielczości 4K na maksymalnych ustawieniach graficznych przy użyciu kart GeForce RTX serii 40. To wszystko już 28 marca.

Deceive Inc., Smalland: Survive the Wilds oraz The Last of Us: Part I ze wsparciem dla DLSS 2
Wtyczki DLSS 2 w Unreal Engine oraz silniku Unity pozwalają na implementację tej techniki natychmiastowo w każdej grze. Dokumentację na ten temat można znaleźć na stronie NVIDIA Developer. Wtyczki zdecydowanie przyspieszają proces wdrożenia techniki DLSS.

DLSS 2 pojawi się w następujących tytułach:

  • Deceive Inc. – aktualizacja już dostępn
  • Smalland: Survive the Wilds – od 29 marca
  • The Last of Us: Part I – od 28 marca

Obecnie już ponad 270 gier i aplikacji wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS. Najnowsza edycja, czyli DLSS 3, jest dostępna w 29 tytułach. Jej adaptacja przebiega 7 razy szybciej niż DLSS 2, jeśli weźmiemy pod uwagę pierwsze pół roku od ich premier.

Kolejne gry wspierane przez funkcję optymalnych ustawień w aplikacji GeForce Experience

Dostępna w aplikacji GeForce Experience funkcja optymalnych ustawień umożliwia za pomocą jednego kliknięcia natychmiastową konfigurację opcji gry. Ustawienia są dostosowane do sprzętu posiadanego przez gracza i zapewniają płynną, zoptymalizowaną rozgrywkę. Obsługiwanych jest ponad 1000 tytułów, a nowy sterownik wprowadza wsparcie dla 4 kolejnych:

  • Kerbal Space Program 2
  • Last Epoch
  • Like a Dragon: Ishin!
  • Wo Long: Fallen Dynasty