Nowa Marka – TECNO – Już w Polsce!

Po wprowadzeniu marki TECNO do 70 krajów na całym świecie przyszedł czas na Polskę! Firma z powodzeniem działa już na pięciu kontynentach. Producent ma w swoim portfolio szeroką gamę eleganckich, innowacyjnych smartfonów, tabletów, laptopów oraz innych, inteligentnych urządzeń, w tym systemów HiOS i urządzeń domowych. Pierwsza z czterech zaplanowanych serii smartfonów pojawi się na polskim rynku jeszcze w czerwcu.

Marka TECNO powstała w Shenzhen w Chinach. Od początku firma dynamicznie się rozwija, poszerzając swój obszar działania. W 2013 roku wykonała duży skok naprzód stawiając na ciągły rozwój innowacji w smartfonach i urządzeniach osobistych. Obecnie liczba punktów sprzedaży produktów TECNO przekroczyła spektakularne 160 000 na całym świecie i ciągle rośnie.

Na przestrzeni lat marka otrzymała również wiele nagród i prestiżowych tytułów za innowacyjne podejście w projektowaniu urządzeń mobilnych: Global Top Brand CES 22, Most Innovative Asian Mobile Phone Brand, iF Design Award, IDA International Design Award, Loop Sustainable Design Award i wiele innych.

DĄŻENIA ORAZ MYŚL PRZEWODNIA TECNO

TECNO nieustannie dąży do harmonii współczesnego, estetycznego wzornictwa z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Kierując się przesłaniem marki Stop At Nothing, TECNO angażuje się w rozwój najlepszych i najnowszych technologii dla ludzi patrzących w przyszłość, inspirując ich do ciągłego rozwoju oraz do zapewnienia sobie jak najlepszej przyszłości.

Firma chce stać się najbardziej pożądaną marką premium na świecie wśród klientów młodych duchem, oferując im najnowocześniejsze, stylowe, inteligentne urządzenia.

DZIAŁANIA MARKI W POLSCE

Paul Pan, TECNO Central-Eastern Europe General Manager:

Polska jest jednym z pierwszych krajów w tej części świata, w którym TECNO będzie oferować swoje wyjątkowe urządzenia. Wierzymy, że to doskonały krok w kierunku intensywnego rozwoju marki również w tej części globu, więc ze strategicznego punktu widzenia jest to dla nas jeden z najważniejszych rynków.

Dostępności produktów TECNO w Polsce należy się spodziewać jeszcze w pierwszej połowie tego roku. W ofercie smartfonów zaplanowane są cztery różne serie – pierwsza z nich będzie dostępna w sprzedaży jeszcze w czerwcu, o czym marka poinformuje w kolejnej informacji prasowej. Dostępność produktów będzie szeroka, zaczynając od największych kanałów e-commerce, poprzez najbardziej znane sieci elektromarketów.

Polski oddział TECNO funkcjonuje już od Maja 2023, do zespołu już dołączyli między innymi:

  • Paul Pan – TECNO CEE General Manager
  • Łukasz Bieniek – TECNO Poland Country Manager
  • Marcin Szczepankowski – TECNO Poland GTM Manager
  • Kolejne osoby do działu sprzedaży i marketingu dołączają już niebawem.
Podziel się