Ekosystem GeForce RTX to już ponad 300 gier wykorzystujących DLSS i ponad 70 tytułów wspieranych przez technikę Reflex. Premiera symulatora wyścigów F1 23 zaplanowana jest na 16 czerwca, a posiadacze kart graficznych GeForce RTX skorzystają ze wzrostu wydajności zapewnianej przez technikę DLSS oraz zredukowanym opóźnieniom dzięki technice Reflex. Przygodowa gra akcji Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje na PC 26 lipca i wykorzysta ray tracing oraz techniki NVIDIA Reflex, DLSS 3 i DLAA.
Poinformowano także, że Daydream: Forgotten Sorrow, Layers of Fear oraz Strayed Lights uzyskają wzrost wydajności dzięki technice DLSS 2.
F1 23 przyspieszy dzięki DLSS
Fani ultraszybkich wyścigów rozpoczną rywalizację z najlepszymi kierowcami świata w F1 23 od EA SPORTS, oficjalnej grze 2023 FIA Formula One World Championship.
Gra w dniu premiery otrzyma wsparcie techniki NVIDIA DLSS 2, a niedługo potem ukaże się aktualizacja wprowadzająca technikę DLSS 3.
Wszyscy gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX mogą oczekiwać dużej ilości klatek na sekundę nawet po aktywacji efektów ray-tracingu w odbiciach światła, cieniach i okluzji otoczenia, dzięki dedykowanym rdzeniom RT. Natomiast technika NVIDIA Reflex jest dostępna dla każdego posiadacza karty graficznej od GeForce GTX serii 900 w górę.
Kolejne gry wspierane przez technikę DLSS
DLSS nadal zyskuje na popularności, a oto najnowsza lista gier, które w najbliższym czasie otrzymają wsparcie tej techniki:
• Strayed Lights (już dostępna z DLSS 2)
• Daydream: Forgotten Sorrow (premiera 14 czerwca z DLSS 2 i ray tracingiem)
• Layers of Fear (premiera 15 czerwca z DLSS 2 i ray tracingiem)
• Ratchet & Clank: Rift Apart (premiera 26 czerwca z DLSS 3, DLAA, Reflex i ray tracingiem)
• Party Animals (premiera 20 września z DLSS 2 i Reflex)
• Witchfire (premiera 20 września z DLSS 3 i Reflex)
• Cyberpunk 2077: Widmo wolności (premiera 26 września z pełnym ray tracingiem i DLSS 3)
• Warhaven (premiera tej jesieni z DLSS 3)
Więcej informacji ze świata gier
• Piąty sezon Overwatch 2 rozpoczyna się dzisiaj, a gra wykorzystuje technikę Reflex.
• Rozdział czwarty sezonu trzeciego Fortnite jest już dostępny i korzysta z Reflex oraz DLSS.