Na przestrzeni lat Microsoft wypuścił wiele różnych promocyjnych wariantów konsol Xbox i współpracujących z nimi kontrolerów. Ich najnowsza kampania marketingowa wyróżnia się jednak na tle poprzedniczek, po raz pierwszy wprowadzając „zapachowe” kontrolery.
Wspomniane gadżety są nagrodami w konkursie promującym film „Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” i dostępną w usłudze Game Pass grę Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge. Kolekcja składa się z czterech kontrolerów reprezentujących głównych bohaterów serii Wojownicze Żółwie Ninja, a do każdego z nich dołączony jest dyfuzor zapachu, dzięki któremu roztaczają one wokół aromat pizzy. Akcesorium można będzie też oczywiście odłączyć, by móc używać kontrolera bez dodatkowych efektów zapachowych.
Zapachowe kontrolery nie będą dostępne w sprzedaży, a jedynym sposobem na ich zdobycie jest wzięcie udziału w konkursie organizowanym przez Microsoft. W tym celu należy obserwować oficjalny profil usługi Game Pass w serwisie Twitter i do 13 sierpnia udostępnić jeden z opublikowanych przez niego postów z hashtagiem #XboxTMNTMoviesweepstakes. Zwycięzcy oprócz kontrolera i dyfuzora zapachu otrzymają też trzy miesiące darmowego dostępu do usługi Game Pass. Pełny regulamin promocji można znaleźć tutaj.