Na przestrzeni lat Microsoft wypuścił wiele różnych promocyjnych wariantów konsol Xbox i współpracujących z nimi kontrolerów. Ich najnowsza kampania marketingowa wyróżnia się jednak na tle poprzedniczek, po raz pierwszy wprowadzając „zapachowe” kontrolery.
Wspomniane gadżety są nagrodami w konkursie promującym film „Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” i dostępną w usłudze Game Pass grę Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge. Kolekcja składa się z czterech kontrolerów reprezentujących głównych bohaterów serii Wojownicze Żółwie Ninja, a do każdego z nich dołączony jest dyfuzor zapachu, dzięki któremu roztaczają one wokół aromat pizzy. Akcesorium można będzie też oczywiście odłączyć, by móc używać kontrolera bez dodatkowych efektów zapachowych.
![](https://techlove.pl/wp-content/uploads/2023/07/TMNT-Hero-Image-207d8c59b200297d3a67-1-84787a4ed8f75c1a26e61-1300x731.jpg)
Zapachowe kontrolery nie będą dostępne w sprzedaży, a jedynym sposobem na ich zdobycie jest wzięcie udziału w konkursie organizowanym przez Microsoft. W tym celu należy obserwować oficjalny profil usługi Game Pass w serwisie Twitter i do 13 sierpnia udostępnić jeden z opublikowanych przez niego postów z hashtagiem #XboxTMNTMoviesweepstakes. Zwycięzcy oprócz kontrolera i dyfuzora zapachu otrzymają też trzy miesiące darmowego dostępu do usługi Game Pass. Pełny regulamin promocji można znaleźć tutaj.