One More Level przedstawia plan rozwoju. Najnowsza gra studia to XIX-wieczny soulslike FPP

Podczas konferencji prasowej z okazji 10-lecia studia One More Level, twórcy serii Ghostrunner zaprezentowali plany rozwoju spółki do 2029 r. Twórcy ujawnili szczegóły projektu pod nazwą kodową Cyber Slash – będzie to gra typu soulslike z perspektywy pierwszej osoby, osadzona w alternatywnej historii XIX wieku. Studio pracuje też nad drugą produkcją. Projekt Swift zaoferuje co-opową rozgrywkę w klimacie Neo-Tokyo.

Cyber Slash to pierwszoosobowy soulslike, którego akcja rozgrywa się w pierwszej połowie XIX wieku. Postanowiliśmy cofnąć się do początków tamtego stulecia, przedstawiając kontynent ogarnięty wojną i starciami mocarstw, którym towarzyszy charakterystyczna ikonografia, od mundurów po uzbrojenie. To świetne tło dla alternatywnej wersji historii i na pewno nie będzie to opowieść ze szkolnych podręczników. Nasza wizja to epicka, mroczna reinterpretacja dawnych czasów, w której legendarne postaci stają naprzeciw nieznanym siłom i mierzą się z zagrożeniami rodem z horroru. Fani studia na pewno odnajdą się w nowym tytule, ponieważ wciąż stawiamy na wymagającą i pełną akcji rozgrywkę” — mówi Szymon Bryła, prezes One More Level.

Gra będzie rozwijana przy pomocy Unreal Engine 5 i ma trafić w ręce graczy w 2026 r.

Oprócz projektu Cyber Slash studio tworzy projekt Swift z przewidywaną datą premiery na 2028 r. Gra ma być duchowym spadkobiercą poprzednich produkcji spółki i oferować co-opową rozgrywkę z proceduralnie generowaną zawartością.

Studio zapowiedziało, że w przypadku obu projektów rozważa self-publishing oraz rozwój własnego działu wydawniczego. To nie jedyny nowy kierunek rozwoju – One More Level pracuje nad własnym działem R&D, którego celem jest stworzenie narzędzi AI (głównie Language Learning Model) w celu akceleracji produkcji.

Szczyt ekscytacji rozwiązaniami AI już jest za nami i mamy dobrą weryfikację tego, jakie narzędzia mają przyszłość. Naszym zdaniem opracowanie własnych rozwiązań może znacząco zwiększyć efektywność, obniżyć koszty produkcji i równocześnie pozostawić sporo przestrzeni kreatywnej dla utalentowanego zespołu, który zbudowaliśmy przez ostatnie 10 lat” — dodaje Bryła.

One More Level podsumowało 10-lat swojej działalności, dziękując graczom za wsparcie. Specjalny film z tej okazji można znaleźć tutaj:

Poza tantiemami z poprzednich produkcji, środki na realizację planu rozwojowego 2024-29 mają być zapewnione m.in. przez dodatkową emisję akcji, fundusze europejskie oraz finansowanie dłużne.

Podziel się