Akcesoria dla graczy cieszą się popularnością i główni producenci co roku wydają nowe headsety. Nie inaczej jest z Turtle Beach, nadchodzący Atlas 200 to pierwszy licencjonowany headset dla PlayStation, co to zmienia?
To pierwszy headset wykonany w pełni dla konsol Sony, choć wraz z nim pojawi się wersja dla komputerów osobistych.
Atlas 200 ma wiele rozwiązań i inspiracji z modelu Air (flagowego) dla PC i Recon 200 (headsetu zgodnego z wieloma platformami). Nadchodzący model będzie połączeniem dźwięku w wysokiej jakości, komfortu, lekkości i ceny zaczynającej się od prawie 60€.




Wersja dedykowana PlayStation 5 i 4 będzie dostępna w dwóch kolorach (czarnym i białym). Warto dodać, że pojawią się niebieskie akcenty nawiązujące do konsol Japońskiego koncernu. Obecnie headset można zamówić w przedsprzedaży na oficjalnej stronie producenta.
Model dedykowany PC ma tylko jeden wariant kolorystyczny (czarny z szarymi akcentami). Cena zaczyna się od prawie 70€. Ta wersja może połączyć się z komputerem za pomocą nadajnika wpinanego do USB i ma dodatkowe funkcje dzięki aplikacji Turtle Beach Swarm II. Wszystkie modele headsetu Atlas 200 trafią na półki sklepowe 12 września bieżącego roku.

Atlas 200 wyposażono w 50 mm przetworniki NanoClear oferujące dźwięk przestrzenny na konsolach i komputerach. Lekka (280 g) konstrukcja nie sprawi problemów w trakcie dłuższych sesji z konsolą lub komputerem. Pałąk jest w pełni regulowany, a nauszniki mają piankę zapamiętującą kształt uszu gracza.
ProSpecs sprawi, że słuchawki będą przyjazne dla graczy w okularach. Nie można zapomnieć o jednokierunkowym mikrofonie, wystarczy go odchylić, żeby został wyciszony.